Про дошкільний заклад
Наш улюблений садочок,
Наш привітніший куточок,
Радо діток зустрічає,
Завжди усміхнено вітає.
В центрі міста Суми, на перехресті вулиць Петропавлівська та О.Аніщенка, у тихому затишному місці розташований заклад дошкільної освіти Державна установа «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) (м.Суми) Національної поліції України».
Юридична адреса закладу: 40000 м.Суми вул. О.Аніщенка, б. 4
Телефон : (0542) 22-02-23
e-mail: dnz.umvs4@ukr.net
Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до законодавчих актів України, що регламентують діяльність закладів дошкільної освіти.
Безпосереднє керівництво закладом здійснює завідувач, відповідно до Статуту дошкільного закладу, Програми розвитку та річного плану роботи.
Дитячий садок є одним з підрозділів ДУ «ЦОП Національної поліції України».
Проєктна потужність закладу освіти 140 місць.
Функціонують 6 груп:
1 група раннього віку для дітей з 2-х років;
1 група дітей молодшого дошкільного віку;
1 група дітей середнього дошкільного віку;
2 групи дітей старшого дошкільного віку.
Всі групи працюють за 12-годинним режимом перебування дітей в закладі.
Мова освітнього процесу: Відповідно до ч.1 ст.7 Закону України "Про освіту", ч.1 ст.21 Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної", ч.1 ст.10 Закону України "Про дошкільну освіту" мовою освітнього процесу в закладах освіти є державна мова.
Кадрове забезпечення: 16 педагогічних працівників, із них: завідувач, вихователь-методист, 13 вихователів, 1 музичний керівник.
Освітній рівень педагогів: вища педагогічна освіта – 14 педагогів (87,5 %).
Кваліфікаційний рівень педагогів:
"спеціаліст вищої категорії" - 1педагог (6,25 %);
"спеціаліст першої категорії" - 8 педагогів (50 %);
"спеціаліст другої категорії" – 3 педагоги (18,8 %);
вихователь «спеціаліст» - 2 педагоги (12,5 %)
Вакантних посад в закладі немає.
Зміст освітньої діяльності визначений Базовим компонентом дошкільної освіти та освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років "Дитина", затвердженою педагогічною радою закладу.
У закладі функціонують спортивно - музична зала, методичний та медичний кабінети, проводиться гурткова робота з дітьми: «Талановиті пальчики», «Орігамі», «Джерельце».
Розвивальне середовище закладу спрямоване на реалізацію завдань Базового компоненту дошкільної освіти через втілення принципу особистісно - орієнтовного підходу.
В закладі проведені заходи щодо зміцнення матеріально - технічної бази та покращення умов перебування дітей. Всі групові кімнати та роздягальні обладнані новими сучасними меблями. Проведено капітальний та поточний ремонт в групах, замінено покриття підлоги, сантехнічне обладнання.
Організація освітнього процесу з дітьми здійснюється на основі творчого підходу до програми розвитку дітей дошкільного віку «Я у світі». У закладі створено соціальне, природне, предметне, ігрове середовища. Дидактичний та ігровий матеріал груп відповідають віку дітей, збагачують сенсорний розвиток, удосконалюють дрібну моторику рук, сприяють розвитку мовлення .
На особливу увагу в закладі заслуговує створене руками вихователів естетично – розвиваюче середовище в групах . Організація діяльності дітей в розвиваючому середовищі базується на самостійності дітей, свободі вибору розвиваючого матеріалу та інтересі, передбачає: свободу руху, свободу переміщення. Вихователь при умові зайнятості всіх дітей при потребі проводить індивідуальну чи підгрупову роботу з дітьми.
З метою виявлення, підтримки та розвитку обдарованості дітей організовано роботу гуртків: театралізованої діяльності, художньої праці, гри на музичних інструментах, образотворчого мистецтва.
Враховуючи безпекову ситуацію в Сумській ОТГ, та збільшення чисельності обстрілів з боку російського кордону, враховуючи те, що заклад освіти розташовано поряд з Державними установами виконавчої влади, відсутність в закладі найпростішого захисного укриття з 10 липня 2023 року освітній процес в закладі здійснюється дистанційно.
З метою продовження надання освітніх послуг дітям в закладі організоване асинхронне навчання (запис відео занять та інших форм роботи з дітьми відповідно до блочно-тематичного планування та передача його батькам для самостійного опрацювання дітьми). Педагоги не тільки активно використовують матеріали різних освітніх платформ, порталів, YouTube каналів (поширюють серед батьків посилання на записи цікавих занять, відеороликів, розвивальних дидактичних ігор, казок, повчальних історій, веселих руханок, музичних занять тощо), а й самостійно створюють власні відео продукти (заняття, спостереження, дидактичні ігри тощо).
Колектив закладу прикладає багато зусиль для затишного та комфортного перебування дітей у садочку, створює умови для набуття позитивного життєвого досвіду.
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com