Керівник - Голінська Лариса Василівна

Державна установа "Дошкільний навчальний заклад  (ясла-садок) (м. Суми) Національної поліції України"

 

Прийом громадян – Вівторок – 9.00.-13.00.

 

                                    Четвер    – 9.00-13.00.

Вимоги до сучасного керівництва дошкільного навчального закладу

 

Ефективність управління – ступінь досягнення визначених цілей вирішення поставлених завдань.

Ефективність управління -оцінний показник управління, що визначається шляхом зіставлення результату та затратна його досягнення.

Сучасний рівень розвитку суспільства ставить високі вимоги до керівника  сучасної освітньої установи, типу керівництва колективом, до особистісних та ділових рис освітянського лідера.Основним орієнтиром організаційно-методичної роботи з кадрамив дошкільних закладах є формування творчої індивідуальності педагога.

 

 

Основні принципи сучасного керівника – демократизм, лібералізм, гуманізм.

  • Бути активною
  • Здатність бачити результат роботи на її початку
  • Починати з найголовнішого
  • Вважати «твоя перемога – моя перемога»
  • Спершу намагатися зрозуміти, а потім шукати розуміння.
  • Діяти спільно

                                                                           

 

 

 

 

 

 

 

 

Портрет керівника освітнього закладу

 

1.Здатність до планування та прийняття рішень:

  • Стратегічне мислення:

аналіз розвитку ситуації натривалу перспективу з урахуваням всіх чииинх факторів;

визначення потенціального впливу зовнішніх чинників на діяльність установи освіти

визначеня , відбір та оуцінка альтернативних напрямків розвитку.

  • Фінансове планування:

здатність до аналізу та ефективного використання аналітичних даних фінансового стану освітньої установи визначення реальних джерел формування бюджету, визначення пріоритетних напрямків прибуткової господарської діяльності.

  • Розуміння освітніх проблем:

Чітке усвідомлення проблем та перспектив розвитку галузі, освітнього закладу, наявність авторського бачення шляхів ї розв’язання.

 

2.Робота з людськими ресурсами

  • Забезпечення закладу освіти  кваліфікованими педагогічними кадрами;
  • Надання їм функціональних та кваліфікованих повноважень для досягнення визначених цілей розвитку дітей;
  • Укомплектування дитячого колективу за методиками;
  • Встановлення мінімального необхідного контролю за всіма галузями діяльності освітнього закладу;
  • Контроль досягнутих результатів,їх аналіз.

 

 

3. Організованість та доцільне використання часу:

  • Визначення особистих пріоритетів та цілей, що відповідають завданням установи освіти;
  • Розумний розподіл власного робочого часу;
  • Продуктивна робота з документами;
  • Уміння ефективно вирішувати адміністративні питання;
  • Уміння опрацьовувати різнопланову інформацію;
  • Виділення важливих для діяльності моментів;
  • Здатність працювати в умовах значного фізичного та психічного навантаження.                                

Завдання дошкільної освіти на сучасному етапі

 

  • Створити умови для реалізації дитиною свого природного потенціалу (фізичного, психологічного, соціального).
  • Формувати механізми саморозвитку дошкільника ( реалістичну самооцінку, самоконтроль та саморегуляцію поведінки, совість як внутрішню етичну інстанцію, децентрацію як подолання егоїзму, елементарний світогляд, індивідуальний досвід, найпростіші форми життєвої перспективи), розширення свідомості дитини, сприяння її свідомому існуванню.
  • Розвивати базові якості особистості.
  • Навчати дошкільника жити у злагоді з довкіллям та із самим собою., активно реагувати на події, оптимістично ставитися до життя.
  • Підтримувати дитячу субкультуру, збагачувати дитячі види діяльності, сприяти вільному і конструктивному розкриттю дошкільниками свого особистісного буття.
  • Створювати культурне середовище, сприяння становлення дитини базису особистої культури, залучати до світу національної світової культури.
  • Виробляти оптимістичну гіпотезу розвитку кожної конкретної дитини, «визначити зону її найближчого розвитку».
  • Оснащувати дошкільника навичками практичного життя, навчати пристосовуватися до нових умов. Виробляти гнучкість поведінки, и виховувати творче ставлення до дійсності, вправляти в умінні виявляти волю, впливти нею на імпульсивні бажання.
  • Враховувати особистий досвід дошкільника, історію його життя, вікові та індивідуальні особливості.
  • Забезпечувати гармонійний та всебічний розвиток дошкільника, формувати у нього ціннісне ставлення до ПРИРОДИ, КУЛЬТУРИ, ЛЮДЕЙ,САМОГО СЕБЕ.

 

Принции дошкільної освіти:

  • доступність для кожного громадянина освітніх послуг, що надаються системою дошкільної освіти;
  • рівність умов для реалізації задатків, нахилів, здібностей, обдарувань, різнобічного розвитку дитини;
  • єдність розвитку, виховання, навчання та оздоровлення дітей;
  • єдність виховних впливів сім'ї і дошкільного навчального закладу;
  • наступність та перспективність між дошкільною й початковою загальною середньою освітою;
  • відповідність змісту, рівня та обсягу дошкільної освіти, які забезпечуються мережею дошкільних навчальних закладів, особливостям розвитку та стану здоров'я дитини дошкільного віку.

Структура:

Політика, принципи, та стратегія реалізуються через власну структуру, яка включає мережу дошкільних навчальних закладів, наукові та методичні установи, органи управління освітою, сім'ю.

 

Стратегія спрямована на:

  • розвиток мережі дошкільних навчальних закладів різних типів та форм власності відповідно до освітніх та національно-культурних потреб населення;
  • забезпечення якісної дошкільної освіти, як гаранта готовності дитини продовжувати освіту;
  • розвиток дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей;
  • формування у дитини дошкільного віку моральних норм набуття нею життєвого соціального досвіду;
  • запровадження різних альтернативних форм здобуття дошкільної освіти.
  •